امضای قرارداد استارتاپ‌های دومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری آی‌فینک

چهار استارتاپ‌ فینتک مستقر در مرکز نوآوری آی‌فینک که مراحل انتخاب و شکل‌دهی را با موفقیت طی کرده‌اند،‌ امروز قرارداد شتابدهی خود را با شرکت خدمات انفورماتیک امضا کردند. چهارشنبه 22 تیرماه 1401 آی‌فینک مراسم امضای دومین دوره شتابدهی خود را برگزار کرد.
دومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری آی‌فینک
دومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری آی‌فینک . امضا قرار داد
امضای قرارداد استارتاپ‌های دومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری آی‌فینک در این مراسم ابتدا استارتاپ‌ها ارائه‌ای از روند کار خود در دوره شکل‌دهی داشته و پس از آن قراردادهای شتابدهی خود را امضا کردند. چهار تیم پی‌دیا، بارا، مگاپی و فینتل به ترتیب در حوزهای کش‌بک، متاورس، پی‌تک و ولث‌تک موفق به عقد قرارداد شتاب‌دهی آی‌فینک شدند و از این پس شرکت خدمات انفورماتیک به عنوان شریک تجاری این استارتاپ‌ها در مسیر کسب‌وکارشان همراهی‌شان خواهد کرد.

دومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری آی‌فینک

استارتاپ‌ها در دوره شتابدهی، سرمایه نقدی و غیر نقدی شامل بهره‌گیری از شبکه منتورینگ حرفه‌ای متناسب با نیازها و چالش‌های صنعت فین‌تک، ایجاد زمینه و بستر مناسب جهت شبکه‌سازی و ارتباط با بازیگران صنعت بانکی و پرداخت، تسهیل دسترسی به خدمات بانکی و پرداخت از طریق زیرساخت بانک‌داری باز شاهین، دریافت خدمات مشاوره در حوزه رگولاتوری، دریافت مشاوره جهت اخذ مجوزهای لازم و آماده‌سازی بستر و پیش‌نیازهای حوزه قانون‌گذاری جهت ورود به بازار از آی‌فینک دریافت می‌کنند. مگاپی شروع دوره دوم شتابدهی فینتل شروع دوره دوم شتابدهی پیدیا شروع دوره دوم شتابدهیتیم بارا. شروع دوره دوم شتابدهی

پیام بگذارید

آخرین مطالب