لندتک ؛ مسأله شماره یک

مسأله چیست؟

لندتک یا همان تکنولوژی وام‌دهی اولین مسأله مورد نظر ما در این روزهای پر چالش است. این روزها که نرخ تورم در حال افزایش بوده و سطح درآمد مردم پاسخگوی افزایش هزینه‌ها نیست. طبیعتا در این وضعیت یکی از راهکارهای موجود که بسیاری در پی آن هستند، وام است. اما گرفتن وام خود نیز گاهی شرایط را دشوارتر می‌کند، از مشکلات ابتدایی دریافت آن گرفته تا نرخ‌ها و جریمه‌های گزاف ناشی از آن که مدت‌ها است زنگ خطر را به هشدار درآوره و قشر آسیب‌پذیر جامعه را دچار مشکلات بیشتری کرده‌است.

فینتک در این مسأله چه جایگاهی دارد؟

این در حالی است که فینتک می‌تواند منجر به نوآوری‌های سریع در صنعت خدمات مالی شود. این نوآوری‌ها می‌توانند گنجایش مالی را از طریق بهره‌وری با گسترش دسترسی‌های مقیاس‌پذیر، بهبود قیمت و کیفیت خدمات تقویت کنند. استفاده از تکنولوژی در فرآیند وام‌دهی قلب موفقیت این حوزه است. توانایی بالای لندتک در کنار سایر اجزای اکوسیستم علاوه بر پرکردن شکاف‌های موجود این حوزه، پتاسیل‌هایی را نیز در این زمینه ایجاد می‌کند. از آن‌جا که گسترش بانکی و همکاری بین ارائه‌دهندگان نرم‌افزارها و بخش‌های مختلف این زمینه در حال تحول است، انتظار می‌رود در آینده نزدیک این استارتاپ‌ها از جایگاه ویژه‌ای در دنیا برخوردار شوند.

چرا لندتک؟

حل مسأله وام گرفتن از طریق لندتک به جای بانکداری سنتی می‌تواند به دلایل زیر موفقیت‌آمیز باشد:
  •  اخذ تصمیمات سریعتر و دقیق‌تر با استفاده از منابع داده‌های باز
  •  طراحی فرآیندها و روابط منظم در جهت ساخت سفر مشتری مطابق انتظاراتش
  •  انعطاف‌پذیری
  • استفاده از شرایط و نرخ بهره مناسب
  • تعریف بازپرداخت مناسب مشتری
  • پیشنهادات بیشتر برای مشتری در جهت وفادار ساختن وی
با ایده‌دادن و راه‌اندازی استارتاپ‌های لندتک به بسیاری از افرادی که با اهدافی چون، تأمین هزینه‌های بیماری خود یا اعضای خانوادشان، خرید تجهیزات کسب‌وکار، حضور در بازار سرمایه، کمک به اقوام و دوستان، خرید دارایی‌های سرمایه‌ای، حفظ ارزش پول، خرید کالا و جهیزیه در جست‌وجوی وام بوده و تعداد کمی هم ندارند، کمک بسیاری می‌شود و در واقع به دغدغه قشر عظیمی از کشور رسیدگی می‌شود.

جوایز حل این مسأله

با توجه به مشکلات جامعه امروز و بررسی‌های متخصصین حوزه فینتک؛ قرار است ما در آی‌فینک هر بار مسأله‌ای را بیان کنیم و آن را در معرض اطلاع سایرین قرار دهیم. تا بتوانیم این‌گونه در کنار هم در حل دغدغه‌های افراد سهیم شد. ما در آی‌فینک در کنار شما هستیم، تا بتوانید ایده‌های خود را در این زمینه بیان کرده، پرورش دهید و آن را تبدیل به یک کسب‌وکار نمایید. علاوه بر این؛ جوایزی برای شرکت در اولین چالش در نظر گرفته‌ شده‌است.
  1. مبلغ 1 میلیون تومان وجه نقد به 3 نفر
  2. ورود به دوره شکل‌دهی مرکز نوآوری آی‌فینک و استفاده از پکیج آن شامل؛ سرمایه‌گذاری، آموزش، منتورینگ با ارزش 100 میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی
  3. بهره‌گیری از شبکه منتورینگ حرفه‌ای متناسب با نیازها و چالش‌های صنعت فین‌تک
  4. ایجاد زمینه و بستر مناسب جهت شبکه‌سازی و ارتباط با بازیگران صنعت بانکی و پرداخت کشور به‌واسطه شرکت خدمات انفورماتیک

برای شرکت در مسأله از کجا شروع کنیم؟

به سایت آ‌ی‌فینک مراجعه کنید. در بخش مسأله سرمایه‌پذیر، درباره مسأله بخوانید و با استارتاپ‌های لندتک در دنیا آشنا شوید. در بخش فرم پذیرش، روی گزینه در جست‌وجوی حل یک چالش هستم کلیک کنید. کتابچه راهنمای اکتشاف را مطالعه نموده و سپس فرم مراحل اکتشاف را با دقت تکمیل نمایید. ما فرم را بررسی کرده و به شما بازخورد می‌دهیم.

پیام بگذارید

آخرین مطالب